هتل رویال وینگز آنتالیا | royal wings _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Lara Tourism Center,Antalya, 07110 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل رویال وینگز آنتالیا (Royal Wings Antalya) جزء هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. یکی از این ویژگی ها نزدیکی هتل به ساحل است که فقط 5 دقیقه پیاده روی لازم است تا به ساحل برسید. این هتل دارای پارک آبی با 9 سرسره آبی و هم چنین استخری با موج های مصنوعی می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 16 کیلومتر می باشد و به در خواست مسافران تور آنتالیا برای آن ها ترانسفر انجام می شود و پارکینگ هتل به صورت رایگان از مهمانان خود استقبال می کند.

این هتل مجموعا 457 اتاق دارد که با سبکی مدرن و همراه با دکوراسیون چوبی تزیین شده است. همه اتاق های هتل رویال وینگز آنتالیا دارای تهویه مطبوع و بالکن هستند و اکثر آنها چشم اندازی رو به دریا دارند و می توانید دیدنی های آنتالیا را از داخل اتاق خود نیز مشاهده کنید.

رستوران های هتل رویال وینگز آنتالیا (Royal Wings Antalya) با سرو انواع غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی و غذاهای سنتی ترکی از میهمانان خود پذیرایی می کنند و محصولاتی تازه از پخت شیرینی و کیک در کافه های آن به چشم می خورد.از دیگر امکانات قابل توجه هتل که برای سرگرمی و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده می توان از استخر شنا، زمین بازی تنیس، بولینگ و حمام آب گرم نام برد.

هم چنین برای کودکان مینی کلاب، زمین های بازی و باشگاه کودکان ارائه شده که می توانید از آن ها بهره مند شوید. هتل رویال وینگز آنتالیا برنامه های مفرح و شادی را برای مهمانان خود به نمایش گذاشته از جمله دیسکو، نمایشهای کمدی و موزیک و آواز را می توان نام برد.

جهت رزرو تور و هتل در ترکیه با راه و رسم سفر در تماس باشید.