هتل کروانسِرای لارا کانوِکِیشِن سنتر آنتالیا | kervansaray lara convention center _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Lara Turizm Yolu Kundu Mevkii , Antalya, 07230 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره کروانسرای لارا آنتالیا (Kervansaray Lara Antalya) یکی از هتل های محبوب شهر آنتالیا می باشد که با توجه به امکانات آن قیمت مناسبی دارد. این هتل که به شکل U می باشد حدود 9 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. تمامی اتاق ها دارای بالکنی اختصاصی رو به دریای مدیترانه می باشند که بسیار دلنشین می باشد. با راه و رسم سفر همراه باشید تا با این هتل محبوب بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل کروانسرای لارا آنتالیا به صورت استاندارد، خانوادگی و یا سوئیت می باشند که با وسایل مدرن دکور شده اند. هر کدام از این اتاق ها دارای امکاناتی مانند مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سشوار و کمد لباس می باشند. 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا (Kervansaray Lara Antalya)  دارای ساحل اختصاصی می باشد و در نزدیکی دریا آلاچیق هایی همراه با مبل های راحتی وجود دارد که می توانید لحظات خوشی را آنجا داشته باشید و هنگام استراحت، انواع نوشیدنی های سرد و گرم را میل نمایید.

اگر همراه با خانواده و کودک دلبند خود به تور آنتالیا می روید، هتل کروانسرای لارا، برای کودکان شما سالن بازی مخصوصی در نظر گرفته است علاوه بر این استخر ویژه کودکان همراه با سرسره های آبی وجود دارد که برای کودکان بسیار جذاب می باشد. استخر سرپوشیده و فضای بازی نیز برای بزرگسالان در نظر گرفت شده است. در کنار طیف وسیع ورزش های آبی می توانید در طول اقامت خود در این هتل از زمین بازی تنیس، فوتبال و مینی گلف نیز بهره ببرید. 

برای رفع خستگی و ریلکسیشن می توانید سری به مرکز اسپا هتل کروانسرای لارا بزنید که دارای خدماتی مانند سونا، حمام سنتی، جکوزی و ماساژ می باشد. رستوران هتل Kervansaray Lara Antalya به صورت منو انتخابی می باشد که انواع غذاهای مدیترانه ای، آمریکای جنوبی و بین المللی را ارائه می نماید. علاوه بر این رستورانی نیز به صورت سلف سرویس و بوفه در هتل وجود دارد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا حدود 10 کیلومتر از فرودگاه شهر آنتالیا فاصله دارد و مرکز شهر آنتالیا در فاصله 12 کیلومتری از آن قرار گرفته است.