هتل اسپایس آنتالیا | spice _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07400 Belek, Turkey
توضیحات: هتل اسپایس آنتالیا (Spice Antalya) و منطقه آب معدنی مجاور آن، دنیایی افسانه ای هستند که شما را با زیبایی های مدیترانه ای پیوند می دهند. رایحه مدهوش کننده درختان pine، نسیم ملایم و گرم مدیترانه و اشعه های جانبخش خورشید که همانند منبعی از شادی در دل آسمان می درخشد، همگی باعث می شوند که شما گذر زمان را کاملا از خاطر ببرید. 

شکوه و عظمت رستوران ها و کافه های این هتل با غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع، گرسنگی وجود و عطش روحتان را رفع و سیراب خواهند نمود. این غذاخوری ها خدمات وی آی پی و فوق تکمیلی ارائه می دهند و رستوران های فضای باز هم در انتظار شما هستند. هتل اسپایس آنتالیا در منطقه Belek در آنتالیا واقع شده که 40 کیلومتر با مرکز آنتالیا و 35 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. هتل اسپایس آنتالیا (Spice Antalya) با فضایی شرقی و افسانه ای، 546 اتاق دارد که شامل چندین سوئیت، 42 اتاق خانوادگی و 22 ویلا با طراحی و چیدمانی فوق العاده لوکس می باشد. 

هتل اسپایس آنتالیا از فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.