هتل فانتاسیا دیلاکس کوش آداسی | fantasia deluxe Hotel kusadasi

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Yavansu Mevkii, Soke yolu 5.km  Aydin, 09400 Kusadası, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس (Fantasia Deluxe)جزو هتل های خوب و با کیفیت در شهر کوش آداسی است که در سال 1989 میلادی بنا شد که همی چند سال گذشته در سال 2006 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و نزدیک به 6 میلیون دلار هم هزینه آن شد. هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس (Fantasia Deluxe) در حال حاضر یکی از بهترین های لوکس شهر کوش آداسی است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است.

هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس (Fantasia Deluxe) یک هتل ساحلی است که از امکانات گوناگونی برخوردار است که از مهمترین آنها می توان به استخر سرپوشیده و فضای باز به همراه یک مرکز ورزشی مجهز می باشد.تمام اتاق های آن دارای وای فای رایگان، ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و چای/قهوه ساز می باشد. برخی از اتاق ها نیز منظره ای رو به دریای اژه دارند.مهمانان می توانند از سونا، حمام ترکی یا ماساژ استفاده کنند. دو زمین تنیس و یک مدرسه ی شنا هم تدارک دیده شده است. هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس (Fantasia Deluxe) ارائه کننده خدمات All Inclusive میباشد .

برای رزو هتل های کوش آداسی و اطلاع از آخرید نورهای لحظه آخری ترکیه با همکاران ما درآژانس مسافرتی راه و رسم سفر در تماس باشید.