هتل دلفین امپریال آنتالیا | delphin imperial _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Lara Turizm Merkezi Antalya, 07113 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره دلفین امپریال آنتالیا (Delphin Imperial Antalya) در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل لوکس و 5 ستاره که معماری خاص و منحصر به فردی دارد، دارای ساحلی اختصاصی و استخر سرپوشیده و فضای باز می باشد.

هتل دلفین امپریال آنتالیا دارای 750 اتاق بزرگ می باشد که هر یک چشم اندازی زیبا رو به دریا و یا باغ دارند و هر کدام مجهز به صندوق امانات، مینی بار، کمد لباس، بالکن اختصاصی، تلفن و سیستم تهویه مناسب می باشند. صبحانه، ناهار و شام در این هتل مدرن به صورت بوفه و سلف سرویس ارائه می شود و میهمانان می توانند از بین طیف وسیعی از انتخاب ها، غذای دلخواه خود را انتخاب و نوش جان کنند.

اگر اهل ورزش هستید و می خواهید در تور آنتالیا خود به برنامه ورزشی خود ادامه دهید، می توانید از باشگاه بدنسازی مجهز هتل و یا زمین تنیس آن استفاده نمایید. انواع سرگرمی های متنوع مانند بولینگ، دارت، بیلیارد، پینگ پنگ، برنامه های شبانه و اجاره دوچرخه در این هتل برای میهمانان در نظر گرفته شده است. مرکز اسپا، مکان مناسبی برای ریلکسیشن و تجربه انواع ماساژهای حرفه ای در هتل دلفین امپریال آنتالیا (Delphin Imperial Antalya) می باشد.

مرکز شهر آنتالیا در 15 کیلومتری هتل دلفین امپریال آنتالیا می باشد و فرودگاه آنتالیا حدود 9 کیلومتری آن قرار گرفته است.