هتل اینترکنتینانتال (شرایتون پاتایا) پاتایا | intercontinental Hotel pattaya

پاتایا
angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی تنیس
توضیحات:

هتل اینتر کنتیننتال یک اقامتگاه تفریحی ساحلی با 3 استخر روباز ، آبگرم بزرگ و یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته در جنوب پاتایا واقع شده است. از جاذبه های دوست داشتنی این هتل منظره زیبا به خلیج سیام (Siam) می باشد.

هتل اینتر کنتیننتال در فاصله 3/2 کیلومتری از ساحل جمتین (Jomtien) و 8/1 کیلومتری از جزیره کوه لارن( Koh Larn) واقع شده است و همچنین 1 ساعت 30 دقیقه با فرودگاه Suvarnabhumi فاصله دارد. این هتل سرویس حمل و نقل رایگان برای رفت و آمد به مرکز شهر برای مسافران در نظر گرفته است.

ترکیب طراحی سنتی آسیایی با امکانات مدرن، اتاق های بزرگ با تلویزیون تخت (فلت) ، دستگاه پخش دی وی دی و چای ساز از امکانات هتل می باشد. اتاق ها از منظره باغ یا اقیانوس در بالکن برخوردار می باشند. صندلی های حمام آفتاب در اطراف هتل جهت استراحت و تمدد اعصاب مسافران در نظر گرفته شده است. کارکنان هتل برای برنامه ریزی گشت و گذار محلی مسافرین آماده کمک می باشند. خودروی سواری لیموزین و همچنین خدمات لباسشویی و خشک شویی جهت هرچه راحت تر بودن مسافرین در نظر گرفته شده است.

رستوران اینفینیتی( Infiniti) هتل آماده سرویس دهی در داخل، خارج و ساحل هتل می باشد. رستوران المنت (Elements) با سرو غذاهای بین المللی شامل تایلندی و آسیایی آماده سرویس دهی به مسافران می باشد. نظافت اتاق ها در این هتل بصورت 24 ساعته انجام می شود.