هتل سنتری لانکاسوکا ریزورت لنکاوی | century langkasuka resort _ pantai cenang Hotel langkawi

لنکاوی
angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه پارکینگ پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس فرنگی
استخر ویژه کودکان سالن بازی کودکان
توضیحات:

هتل سنتری لانکاسوکا لنکاوی یکی از بهترین هتل های مالزی است که دارای موقعیتی عالی برای استراحت و تفریح می باشد. این هتل 4 ستاره در کنار ساحل قرار دارد و تنها 1.5 کیلومتر از فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد. شما بدون هیچ نگرانی یا زحمتی می توانید به این هتل بروید. امکان کرایه اتومبیل، لیموزین و حمل و نقل به راحتی و بر حسب درخواستتان در اختیار شما قرار میگیرد. تاکسی ها نیز در این جزیره در دسترس هستند و علاوه بر این خدمات ترانسفر فرودگاهی، باشگاه گلف نیز موجود است. افتتاح هتل سنتری لانکاسوکا لنکاوی  متعلق  به سال 1994 باز می گردد و دارای ویژگی های معماری شرقی است. این هتل در نزدیکی تلگا هاربر، روستای شرقی و لامان پدی لانگ کووی واقع شده است.

شما تنها با 5 دقیقه رانندگی از هتل سنتری لانکاسوکا میتوانید به فرودگاه بروید. این هتل دارای 214 اتاق، یک رستوران و بار می باشد.  کلیه اتاق های هتل دونفره می باشند و دارای دو تخت یک نفره و یا تختی دو نفره هستند. کلیه اتاق ها 43 متری هستند و سوئیت ها نیز 73 متری هستند.

ساحل لنکاوی  تنها به اندازه 20 دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارد. علاوه بر این شما میتوانید سری نیز به میدان برنج بزنید که در فاصله 6.4 کیلومتری هتل واقع است.