هتل گلدن پارک استانبول | golden park Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده سونا
آدرس: Lamartin Caddesi No:22-24, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
توضیحات:

با فاصله ای 100 متری از میدان معروف تکسیم، هتل گلدن پارک استانبول Golden Park Istanbul با اتاق هایی مجهز به تلویزیون و امکان دسترسی به اینترنت رایگان میزبان مسافران تور استانبول می باشد. مرکز سلامت و یک استخر سرپوشیده از امکانات رفاهی هتل برای میهمانان می باشد. در ادامه باراه و رسم سفر همراه باشید تا با هم سری به این هتل زیبا بزنیم.

اتاق های تهویه مطبوع هتل گلدن پارک استانبول Golden Park Istanbul با مبلمانی به رنگ چوب تیره و رنگ های گرم چیدمان شده اند و تمامی آنها دارای مینی بار، چای و قهوه ساز و میز کار می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بشقاب های بین المللی را سرو می کند و شما می توانید غذای خود را در تراس و چشم اندازی رو به شهر زیبای استانبول نوش جان کنید.

میهمانان می توانند برای استراحت از خدمات ماساژ و مرکز سلامت هتل که دارای سالن ورزشی، سونا و حمام ترکی می باشد، بهره مند شوند.

از هتل گلدن پارک استانبول با 400 متر پیاده روی می توانید به خیابان استقلال برسید و از تماشای فروشگاه، رستوران و بارهای زیبای آن لذت ببرید. ایستگاه مترو تکسیم در فاصله 200 متری  و محله نیشانتاشی تنها 10 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. مرکز خرید جواهیر نیز تنها 2.8 کیلومتر از هتل فاصله دارد.