هتل حیات ریجنسی استانبول | hyatt regency Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Ataköy 2-5-6. Kısım, Rauf Orbay Caddesi Sahil Yolu No:2/1 Bakırköy, Bakirkoy, 34158 İstanbul, Turkey
توضیحات:

هتل های زنجیره ای حیات ریجنسی Hyatt Regency در شهرهای توریستی جهان هتل های لوکس و بسیار مدرنی می باشند و شعبه این هتل در شهر استانبول ترکیه یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های موجود می باشد.

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی استانبول Hyatt Regency Istanbul در منطقه آتاکوی و در نیمه اروپایی شهر استانبول و در کنار ساحل مارمارا قرار دارد. هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد و با مرکز شهر و میدان تکسیم فاصله زیادی دارد ولی با این حال امکانات رفاهی هتل به قدری زیاد می باشد که می توانید بیشتر وقت خود را در هتل بگذرانید.

یکی از زیبایی های این هتل استخر فضای باز آن می باشد که فضای بسیار بزرگی را پوشش می دهد. در کنار استخر فضای باز شما می توانید از استخر سرپوشیده نیز استفاده کنید. در کنار استخر شما می توانید از خدمات ماساژ، سونا، حمام بخار، باشگاه و مرکز اسپا استفاده کنید.

هتل حیات ریجنسی استانبول Hyatt Regency Istanbul دارای 284 اتاق شیک و لوکس می باشد که در اندازه های متفاوت آماده میزبانی از شما مسافران تور استانبول می باشد. رستوران Brizo در این هتل غذاهای سنتی مدیترانه ای و بین المللی را ارائه می دهد و کارکنان هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما می باشند.