هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا | rixos sungate _ kemer Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پزشک ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) بیلیارد
آدرس: Göynük Mah. Baş Komutan Atatürk Cad. No:153-1/1 Kemer, Antalya,Türkiye, 07985  , 07985 Beldibi, Turkey
توضیحات:

هتل  ریکسوس سان گیت آنتالیا (Rixos Sungate Antalya) جزء هتل های 5 ستاره  شهر آنتالیا می باشد که در منطقه بلدیبی واقع شده و حدود 720 متر ساحل شنی اختصاصی دارد. هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا با مرکز اصلی شهر آنتالیا 25 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد و به درخواست مسافران تور آنتالیا ترانسفر فرودگاهی برای آن ها انجام می شود. 

این هتل مجموعا 1094 اتاق در 5 طبقه دارد که مهمانان توسط آسانسور می توانند به اتاق ها دسترسی داشته باشند. همه اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، مینی بار، میزکار، سشوار و دمپایی می باشند.تنها با 5 دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به آنتالیا رفته و از موزه باستان شناسی و دروازه هادریانوس که از اماکن دیدنی آنتالیا هستند دیدن فرمایید.

در هتل  ریکسوس سان گیت آنتالیا (Rixos Sungate Antalya) امکانت تفریحی – ورزشی گسترده ای را تجربه خواهید کرد. امکاناتی هم چون سالن بدنسازی، زمین تنیس، بولینگ، حوضچه های آب گرم آرامش، خدمات اسپا و ماساژ از این دسته هستند که شما میهمانان هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید.

برای رفع خستگی و گرسنگی می توانید به رستوران ها و کافه های هتل رفته و از استقبال بی نظیر آن ها شگفت زده شوید. رستوران هایی که با سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی لحظات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و چینی از این نوع هستند. برای سرگرمی های شبانه مهمان ها نیز خدمات فراوانی از جمله کنسرت، جشن های شبانه در کنار استخر و دریا، نمایش و موزیک زنده ارائه می شود.

جهت رزرو هتل و تور ترکیه با همکاران ما در راه و رسم سفر تماس بگیرید.