تور گوانجو

تور گوانجو


                                                                     گوانجو


گوانجو شهری است در جنوب کشور چین . نام رسمی آن در هنگام حکومت جمهوری چین « کانتون » بود . کوانجو مرکز استان گوانگ دونگ است و 11/071/000 نفر جمعیت دارد . 

گوانجو پر جمعیت ترین منطقه شهری جهان محسوب می شود و شامل شهرهای زیر است : 1. گوانجو 2. شنزن 3. دونگ گوان . 4.فوشان 5.ژونگشان 6. جیانگمن  

شهر گوانجو ، مرکز استان گوانگ دونگ است و بزرگترین شهر جنوبی چین به شمار می رودو منطقه ای عالی در کنار رود مروارید و در نزدیکی دریای چین است.

تابستان های طولانی و سرسبز گوانجو امکان وجود گل های زیبا و گوناگون را در سراسر سال در این شهر فراهم آورده است از این رو آن را شهر گلها هم نامیده اند.

آب و هوای گوانجو:

گوانجو دارای آب و هوایی نیمه استوایی مرطوب است که از آب‌وهوای بارانی آسیا تأثیر می‌گیرد. هوای این شهر در تابستان گرم، مرطوب و بارانی و در زمستان سرد، خشک و همراه با باران های اندک است.

مزیت سفر به گوانجو در پاییز و زمستان با توجه به اینکه اغلب شهرها پوشیده از برف و یخ هستند این شهر غرق در گل و شکوفه است و در فصل تابستان لذت بردن از تفریحات هیجان‌انگیز آبی می‌باشد.

جاذبه های گردشگری:

معابد و آرامگاه های پادشاهان گذشته از آثار تاریخی این شهر به شمار می رود.

کوه های بایون، چشمه آب گرم کنگوا، تپه های لوتوس و رودخانه مروارید از زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد.

غذاهای معروف:

رستوران ماه عسل یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در گوانگجو میباشد که بهترین سرویس با غذاهایی بسیار لذیذ ایرانی ارائه میدهد

آنها از مواد تشکیل‌دهنده‌ی مرسوم مانند گوشت خوک، گوشت قرمز و مرغ، تمام گوشت‌های خوردنی، مانند گوشت ارگان‌های مختلف، پای مرغ، زبان اردک، فلس مار و غیره استفاده می‌کنند

چار سیو، اردک سرخ‌شده، مرغ بخارپز شده بر روی برنج و مایه‌ی گوشت قیمه شده بر روی برنج از بهترین غذاهای این شهر می باشد. 

مراکز خرید:

شهر گوانگجو به دلیل گسترش فعالیتهای اقتصادی خود دارای مناطق و محل های متعددی برای خرید کردن و استفاده از بازارهای محلی است که آن را به بهشت خریداران تبدیل کرده است و میتواند جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان این بازارها داشته باشد.