تور های چین

تور های چین

چین

چین یکی از بزرگترین و کهن ترین کشورهای جهان می باشد که به واسطه وسعت زیاد، آب و هواهای متنوع، طبیعت زیبا، آثار باستانی شگفت انگیز و معماری های منحصر به فرد باعث جذب گردشگران از سراسر دنیا شده است. کشور چین با مساحتی در حدود 9.000.000 کیلومتر مربع در شرق آسیا قرار گرفته است و یکی از بزرگترین کشورهای جهان است که دارای تاریخ بزرگی است و بناهای باستانی آن بسیار منحصر به فرد است.  کشور چین دارای مذاهب و فرهنگ های متعددی است که در نوع خود بسیار جذاب است. تنوع جانوری و گیاهی در کشور چین بسیار زیاد است و شما می توانید انواع مختلف گیاهان و حیوانات را در این کشور ببینید. چین از کشورهای قدرتمند و پیشرو در عرصه تکنولوژی و فناوری های جدید است که می تواند برای علاقه مندان تکنولوژی بسیار جالب باشد. 

سفر به چین با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای چین نوروز 98 و همچنین تور لحظه آخری و ارزان چین را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند. می توانید با انتخاب و رزرو تور چین از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور چین با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

آب و هوای چین

کشور چین به دلیل وسعت بسیار زیاد، دارای آب و هوای بسیار متنوعی است، به گونه ای که در مناطق مختلف آن می توانید شاهد آب و هواهای متفاوتی باشید. آب و هوای کشور چین در تابستان ها معمولا گرم و بارانی است و زمستان های آن سرد و خشک می باشد. بهترین زمان سفر به چین در فصل های پاییز و بهار است.

جاذبه های توریستی چین

معبد لاما این معبد با معماری زیبا و منحصر به فرد خود از آثار باستانی شهر پکن به شمار می رود که در گذشته استراحتگاه یکی از پادشاهان چین بوده است.  کاشی های زرد و قرمز به کار رفته در این معبد زیبایی ویژه ای به آن بخشیده است. 

دیوار چین از معروف ترین و بزرگترین جاذبه های گردشگری چینٰ دیوار بزرگ چین می باشد. این دیوار دارای طول 2000 کیلومتر است و ساخت آن حدود 1600 سال طول کشیده است. پل مارکوپولو پکن

 یکی از زیباترین پل های چین که به افتخار مارکوپولو، جهانگرد ایتالیایی این نام را بر روی آن گذاشته اندٰ این پل است. از نکات جالب و عجیب این پل 485 شیر سنگی دو طرف این پل است که چهره هیچ کدام شبیه هم نیست.آکواریوم هیانگ گان پکن یکی از زیباترین آکواریوم های جهان در شهر پکن قرار گرفته است.  در این آکواریوم انواع گونه های حیوانات آبزی و ماهی ها را می توانید مشاهده کنید. موزه ملی چین اگر به فرهنگ و تمدن کهن چین علاقه دارید، این موزه مکانی حیرت انگیز و فوق العاده برای شما خواهد بود.

بهترین غذاهای چین

مرغ گنگ بائو از غذاهای پرطرفدار چینی که از مرغ کبابی تند همراه با آجیل مخلوط شده تهیه شده است می توان به مرغ گنگ بائو اشاره کرد. دامپلینگ این غذای چینی به پیراشکی شباهت دارد و از غذاهای باستانی و کهن چین می باشد. در تهیه این غذا از گوشت گاو، مرغ یا میگو استفاده می شود. وانتان از غذاهای سنتی و لذیذ چین که بسیار ساده می باشد و معمولا در فصل زمستان از آن استفاده می شود، می توان به وانتان اشاره کرد. در پخت جدید این غذا از گوشت یا میگو هم استفاده می شود.

هتل های چین

هتل دبلیو شانگهای دِ باند و هتل واندا ریلم بیجینگ پکن از هتل های 5 ستاره می باشند که در شهر پکن واقع شده است و دارای امکانات مناسبی مانند سرویس رفت و آمد می باشد.هتل سنت رجیس شانگهای هتلی 5 ستاره در شهر پکن که به آثار باستانی و معابد شهر نزدیک است و دارای امکاناتی مانند مرکز تجاری و سرویس رفت و برگشت است. هتل فور سیزن شانگهای و هتل پریموس رزیدنس شانگهای از دیگر هتل های چین است.

گردش در چین

بهترین و ارزان ترین راه سفر در جین استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. این کشور دارای قطار های سریع بین شهری است که می توانید از آنها استفاده کنید. البته برای سفر در مناطق مختلف چین می توانید از هواپیما هم استفاده کنید که کمی گران است. برای سفر به چین تورهای متنوع با هزینه مناسب موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید.

بایدها و نبایدهای کشور چین

احترام به یکدیگر در چین بسیار مهم است و باید از نام خانوادگی برای صدا کردن افراد استفاده کنید. در مقابل افسران دولتی آرامش داشته باشید زیرا عصبانیت شما را در دردسر می اندازد. از ضربه زدن به پشت افراد و گذاشتن دست بر روی شانه آنها خودداری کنید. در معبد کلاه خود را بردارید و از عکس گرفتن از افراد، بدون اجازه خودداری کنید.