در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های ترکیبی تایلند

تورهای ترکیبی تایلند
 

شهر پوکت

پوکت یا فوکت درواقع یکی از استان‌های مهم تایلند است که در جنوب این کشور قرار دارد و مرکز آن شهر پوکت است. پوکت از دور شبیه به یک تپه می باشد، به همین علت در زبان تایلندی به آن پوکت به معنای تپه می‌گویند.

بیشترین قسمت پوکت را جنگل پوشانده است و سواحل شنی زیبای این جزیره در کنار آبِ بسیار شفاف، این منطقه را به از یکی از زیباترین مناطق توریستی جهان تبدیل کرده است.

به طور کلی در تور پوکت انواع تفریحات شبانه در سواحل کامالا، کارون و پاتونگ، تفریحات آبی، غواصی و سایر امکانات ورزشی انتظار شما را می‌کشند.

شهر بانکوک

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند است. بانکوک دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با دیگر شهرهای جهان است.

بانکوک مقام پر بازدید ترین و پر گردشگر ترین شهر جهان را نیز دارد این شهر به داشتن هتل های بسیار مجلل مراکز ، خرید و ساختمان های عظیم و فرودگاهی مدرن همانند سایر کلان شهر های جهان افتخار میکند همچنین میتوان گفت این شهر ترکیبی از جلوه های غربی ، شرقی ، باستانی و مدرن را در بردارد ، بانکوک به معنی شهر فرشته هاست  و در سال 1782 به عنوان پایتخت منتخب شد ، اکنون پس از گذشت دو قرن به کلان شهر تبدیل شده است.

جالب است بدانید که این شهر درحالی که کلان شهری مدرن و امروزی است ولی مردم آن همچنان در زندگی روزمره خود سنت و آداب و رسوم قدیمی خود را حفظ می کنند و این موضوع در معماری ، مذهب ، هنرهای سنتی و سایر جنبه های فرهنگی تور تایلند مشهود است.

شهر پاتایا

پاتایا شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهر پاتایا در فاصله 165 کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد.

شهر پاتایا با بازدید بیش از ۵٫۵ میلیون توریست خارجی در سال، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید. پاتایا به دلیل وجود، کاباره‌ها و انواع محلات تفریحات شبانه شهرت جهانی دارد.

طبق اظهار نظراتی که شده‌است تاریخ شکل‌گیری پاتایا در قالب یک منطقه تفریحی به ۲۹ ژوئن سال ۱۹۵۹ برمی‌گردد یعنی زمانی که تعدادی از نیروهای آمریکایی که در نزدیکی ایسان اقامت کرده بودند به این منطقه آمده و در کنار ساحل خانه‌هایی کرایه کردند، به دنبال ورود آن‌ها به این منطقه و بکر بودن محل و تفریحات زیادی که این سربازان داشتند، آن‌ها سایر دوستان خود هم خبر کردند و شهرت پاتایا به گوش همگان رسید و این شهر تبدیل به یک مرکز استراحت و تفریحی برای سربازان خسته از جنگ آمریکایی شد تا اینکه در دهه ۸۰ میلادی به دنبال اوج‌گیری صنعت توریسم، سواحل این منطقه تبدیل به زیرساخت‌های فراوانی برای برپایی هتل‌ها و مناطق تفریحی فراوان شد تا اینکه امروزه شاهد این هستیم پاتایا یکی از مشهورترین مناطق تفریحی کشور تایلند به‌شمار می‌رود.

سفر به ترکیبی تایلند در نوروز 1402

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای ترکیبی تایلند و همچنین تور لحظه آخری و ارزان ترکیبی تایلند را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را در نوروز برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور نوروز 1402 تایلند از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور ترکیبی تایلند نوروز 1402 با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.