در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های تایلند

تورهای تایلند

کشور تایلند

کشور تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام پیشین سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. تایلند از شمال باختری و باختر با میانمار و از شمال خاوری و خاور با لائوس و از جنوب خاوری با کامبوج و از جنوب با مالزی همسایه است.

زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است. سواحل خلیج تایلند و دریای آندامان تایلند را به قطب گردشگری جهان بدل کرده‌است هرچند که کارگران جنسی در این شکوفایی قطب گردشگری بی بهره نبودند.

سفر به کشور تایلند با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، تورهای تایلند را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور تایلند از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور تایلند با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

غذاهای کشور تایلند

مردم تایلند عاشق غذا هستند و غذا بخش اصلی فرهنگ آن ها را تشکیل می دهد. تایلند که تا سال ۱۹۳۹ به کشور سیام معروف بود تنها کشور جنوب شرقی آسیاست که هیچ وقت مستعمره غرب نبوده و همین نکته کمک زیادی کرده که این کشور غذاهای مخصوص خود را همچنان حفظ کند. برنج اصلی ترین ماده غذایی تایلند است که به دو دسته ی برنج سفید و برنج چسبناک تقسیم می شود.

غذاهای تایلندی به ترکیب منحصربفرد طعم ها معروف هستند و با اینکه در مجموع تند و تیزند اما آشپزی تایلندی سعی کرده تا به دقت در غذاها انواع طعم ها را بعه تعادل برساند. مطمئنا در سفر به تایلند نمی توانید همه ی غذاهای معروف این کشور را امتحان کنید.

جاذبه های توریستی کشور تایلند

کشور تایلند محبوب ترین مقصد گردشگری در جنوب شرقی آسیای است و دلیل خوبی هم برایش وجود دارد شما می توانید تقریبا هر چیزی که می خواهید در این کشور پیدا کنید: سواحل آبی کریستالی، جنگل های انبوه، غذای عالی، هتل های ساحلی به نسبت ارزان قیمت و برخی از بهترین هتل های لوکس جهان. کشور تایلند جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

تایلند تنها کشور منطقه است که هیچگاه تحت استعمار کامل کشوری بیگانه قرار نگرفت و دارای دیدنی های تاریخی و فرهنگی تماشایی است. تایلندی ها علی رغم تعداد بالای توریست همچنان به فرهنگ و سنت های خودشان پای بند مانده است و بی دلیل نیست که برایش نام سرزمین لبخندها را انتخاب کرده اند.

هتل های کشور تایلند

در سال های اخیر در تایلند هتل های بسیار خوب و لوکس و تمیزی ساخته شده که گردشگران بسیاری را جذب می کند و علاوه بر طبیعت زیبا ، مسافران اقامت خوب و راحتی را در هتل های تایلند دارند.

همچنین تایلند از نظر هتل های ساحلی حرف زیادی برای گفتن دارد و هتل های آن از بهترین های دنیا هستند و از آنجایی که محل اقامت در سفر بسیار مهم است و یکی از دلایل اصلی در نوع کیفیت سفر می باشد.

بایدها و نبایدهای کشور تایلند

در هنگام سفر به کشور تایلند باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این کشور، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ تحت هیچ شرایطی در مورد پادشاه و دولت صحبت نکنید. این نکته را جدی بگیرید.

_ مردم تایلند با صف رابطه ای ندارند و هر جا که احساس کردید که شلوغی هست، بدانید که در آن جا باید صفی شکل می گرفته است. بنابراین انتظار رعایت حقوق در این تجمعات را نداشته باشید.

_ تا جایی که می توانید کمی با زبان تایلندی آشنا شوید. با این که مردم تایلند و به خصوص شهر بانکوک به زبان انگلیسی و پانتومیم بسیار آشنا هستند ولی برای شما بهتر است که اصطلاحات پرکاربرد تایلندی را بدانید. شما با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود در تایلند می توانید به این کشور افسانه ای سفر کنید.

_ در بازدید از اماکن مقدس، حتما لباس پوشیده و مناسب به تن کنید.

_ از بین مرکبات موجود، انبه زیاد بخورید زیرا بهترین انبه های دنیا را فقط در تایلند می توانید پیدا کنید.

_ بسیاری از افراد در سفر به سلامت بسیاری از موادخوراکی مخصوصا یخ و آب، مشکوک هستند. در زمینه ی یخ های هتل های تایلند باید بگوییم که این یخ ها از آب آشامیدنی تهیه می شوند اما در خارج از محیط هتل از این بابت مطمئن نیستیم. بنابراین لطفا از یخ خهای داخل هتل استفاده کنید.

_ حیوانات موذی در تایلند بسیار عادی هستند و مردم با آن ها هم زیستی مسالمت آمیز دارند. اصلا و ابدا از آنان نترسید. ممکن است سوسک بسیار زیاد ببینید اما موش اصلا نمی بینید.