تور های مالزی

تورهای مالزی

کشور مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیاست و از دو بخش اصلی تشکیل شده است. حتما اسم مالزی را در سالهای اخیر به دلیل پیشرفت های تکنولوژیک و زیبایی مناطق گردشگری اش شنیده اید. همجواری مالزی با دریای چین و وجود مناظر طبیعی زیبا، مالزی را به کشوری دلربا برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیونها گردشکر از کشورهای مختلف برای دیدن مالزی به آن سفر میکنند.

مالزی سرشار از جاذبه های گردشگری است، دلیل نام گذاری مالزی، به خاطر وجود قوم مالایی ها است و جمعیت این کشور هم حدود سی میلیون نفر است.

سفر به کشور مالزی با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای امارات و همچنین تور لحظه آخری و ارزان امارات را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را در نوروز برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور امارات از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور امارات با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

غذاهای کشور مالزی

غذا از شاخصه‌های مهم فرهنگ هر کشوری است و یکی از جذابیت‌های سفر را شکل می‌دهد. شما با تجربه کردن طعم‌های جدید، ذره‌ذره فرهنگ‌های تازه را تجربه می‌کنید. به همین دلیل غذای هر کشور، نماینده‌ای از فرهنگ آن کشور و راهی خوشمزه برای آشنایی و پیوند با مردمش محسوب می‌شود.

غذاهای مشهور مالزی متنوع و بسیارند. اگر بخواهیم بهترین غذاهای مالزی را نام ببریم عبارتند از: ناسی لماک، کروپوک لکور، می گورنگ، رندانگ، آپام بالیک، ناسی کندر، مورتاباک، پیسانگ گورنگ، بوبور، بوبور لامبوک، ساتای، ناسی کرابو، آسام لاکسا، آسام پداس و روتی کانای.

جاذبه های گردشگری کشور مالزی

برج های دوقلوی پتروناس، بلندترین برج های دنیا از جاذبه های گردشگری مالزی هستند. شهر آبی سان وی لاگون مکان مناسبی برای علاقمندان به پارک های آبی است. برج کی ال هم میتواند امکان مشاهده شهر از نمای بالا را برای شما فراهم کند. پارک پروانه کوالالامپور در خود بیش از شش هزار پروانه را جا داده و بیش از پانزده هزار گونه های گیاهی هم در آن موجود است. آکواریوم کوالالامپور هم برای علاقمندان به موجودات آبزی و ماهیان محیطی جذاب را فراهم میکند. در کوالالامپور میتوانید از محله چینی­ ها هم دیدن نمایید، همانطور که پیش بینی میشود، در این محله قیمت کالاها مناسب است و البته کیفیت اجناس هم مطابق با قیمت آنها خواهد بود!

سنگاپور هم محله چینی ها دارد  ، علاوه بر تماشای دلفین ها، در این دریاچه میتوانید به زیر آب هم بروید و از نزدیک با این موجودات باهوش تعامل کنید. تورمالزی و سنگاپور فرصت خوبی برای دیدن باغ وحش و باغ پرندگان سنگاپور هم هست.

مجمع الجزایر لنکاوی در فاصله 30 کیلومتری خاک اصلی مالزی قرار دارد و سرشار از جاهای طبیعی زیبا و دیدنی است، میتوانید در تور مالزی لنکاوی از این جزایر زیبا دیدن نمایید. سواحل زیبا و امکان دیدار از دنیای زیر آب، هدیه است که تور کوالا لنکاوی برای شما دارد. اگر از تور کوالالامپور لنکاوی استفاده کنید حتما باید از پل هوایی لنکاوی دیدن نمایید، این پل که بر روی دره ای بسیار زیبا احداث شده چشمان شما را خیره خواهد کرد. تور مالزی کوالالامپور لنکاوی، فرصت خوبی برای دیدار از این پل زیبا و مناظر آن است.

پنانگ هم جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی دارد. حتما در مورد پنانگ عبارت مروارید شرق را شنیده ­اید. تپه پنانگ  با آن منظره بی نظیرش را در تور سال نو میلادی کوالا پنانگ نباید از دست بدهید. بر فراز این تپه سرسبز میتوانید شاهد مناظر بسیار زیبایی باشید. در تور پنانگ لنکاوی حتما باید در کنار ساحل باتو فرینگی قدم بزنید. همچنین اگر اهل غواصی یا اسکی روی آب هم باشید میتوانید از این امکانات در این ساحل زیبا استفاده کنید.

هتل های کشور مالزی

از هتل های خوب مالزی میتوان به هتل کنکورد کوالالامپور، هتل گرند سیزنز کوالالامپور و هتل فلامینگو بای لیک و هتل رویال بینتانگ کوالالامپور اشاره کرد. این هتلها و دیگر هتلهای شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند. در تور مالزی پیشنهادی توسط ما، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در مالزی را انتخاب کنید.

بایدها و نبایدهای کشور مالزی

در هنگام سفر به کشور تایلند باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این کشور، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ در مالزی به چراغ های راهنمایی و رانندگی اعتماد نکنید: رانندگان مالزی به بی توجهی در جاده معروف هستند. در مالزی هرچه وسایل نقلیه بزرگتر باشند، بی احتیاطی بیشتر می شوند. وسایل نقلیه کوچکتر باید جای خود را به خودروهای بزرگتر بدهند. و متأسفانه، این بدان معنی است که عابر پیاده پایین ترین سطح در قطب توتم است! در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰ عابر پیاده هنگام تلاش برای عبور از جاده های کوالالامپور جان خود را از دست دادند.

برای ایمنی خود هم شده اصلا تصور نکنید که اتومبیل ها حتی در صورت عبور شما از خط عابر پیاده، برای شما توقف خواهند کرد. به چراغ های راهنمایی اعتماد نکنید. چراغ راهنمایی ممکن است نشان دهد که نوبت شما برای عبور است، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور نیستید قبل از عبور، دو طرف خیابان را نگاه کنید. حتی اگر از یک خیابان یک طرفه عبور می کنید، به هر حال همیشه به هر دو جهت نگاه کنید.

_ در مالزی با انگشت به کسی اشاره نکنید: گرچه اشاره کردن با انگشت اشاره در هرجای دیگر دنیا عادی تلقی می شود، اما در کشور مالزی، به ویژه در فرهنگ مالایایی، یک حرکت بسیار بی ادبانه است. چراکه این امر معمولاً با خصومت همراه است زیرا شما معمولا در هنگام سرزنش کسی یا هنگامی که می خواهید برتری خود را نسبت به اطرافیان نشان دهید، از انگشت سبابه خود استفاده می کنید. در عوض، اگر باید به شخصی یا چیزی اشاره کنید، از انگشت شست خود استفاده کنید. هنگام نشان دادن جهت، استفاده از کف دست باز نیز موثر است.

_ از مطرح کردن نژاد و دین در مالزی خودداری کنید: مالزی از نژادهای مختلفی تشکیل شده است، نژادهای اصلی آن مالایی، چینی و هندی است. در ظاهر، به نظر می رسد که در هماهنگی کامل زندگی در جریان است و خوب، تا حدی این مسئله کاملا درست است. اما آنچه ممکن است بلافاصله برای بازدیدکنندگان خارجی آشکار نباشد و محلی ها نیز به صراحت به آن اعتراف نکنند این است که تنش نژادی به ویژه در سال های اخیر در کشور رشد کرده است. البته در بیشتر جامعه سعی می شود که تا جایی که ممکن است از مباحث نژادی و مذهب دور باشند، گرچه مسلما برخی از افراد رفتار های درستی ندارند و در برخورد با اقلیت ها هنوز رفتارهای عادلانه ای صورت نمی گیرد. بنابراین، نژاد و مذهب موضوعی خطرناک برای صحبت کردن محسوب می شود. به عنوان یک بازدید کننده، خوب است که این موارد را در جمع مطرح نکنید.

_ با جنس مخالف دست ندهید: مالزی کشوری غالباً مسلمان است. در فرهنگ مسلمانان، تعامل بین زن و مرد (که از اعضای خانواده نیستند) با محدودیت های خاصی همراه است. تماس جسمی معمولاً چندان رایج نیست. بنابراین، اگر فردی از جنس مخالف از دست دادن به شما امتناع ورزید، ناراحت نشوید. اگرچه همه مسلمانان مالزی آنقدر محافظه کار نیستند، اما بهتر است از همان ابتدا رعایت کنید.