هتل الیسیوم استانبول | elysium Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده سونا
آدرس: Inonu Mahallesi Yedikuyular Caddesi Harbiye Cayiri Sokak No:4 Istanbul City Centre Beyoglu, Sisli, Istanbul, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey
توضیحات:

در قلب شهر استانبول هتل الیسیوم استانبول Elysium Istanbul با ارائه خدماتی همچون رستوران، بار، حمام ترکی و سونا، میزبان مسافران تور استانبول می باشد. اتاق های هتل دارای نمایی پانورامیک از شهر می باشند. میدان تکسیم در فاصله 600 و ایستگاه مترو تکسیم در فاصله 300 متری از هتل قرار دارند. بیمارستان Acıbadem تکسیم نیز در فاصله 200 متری از هتل قرار دارد. در ادامه با راه و رسم سفر همراه باشید تا شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا کنیم. 

سوئیت های دوبلکس عایق صدای هتل الیسیوم استانبول Elysium Istanbul دارای چیدمانی مدرن هستند که با سالن پذیرایی و فضای نشیمن و امکاناتی همچون تلویزیون و DVD player تجهیز شده اند. رستوران Fanus صبحانه غنی و کاملی را روزانه بصورت بوفه سرو می کند. ماساژهای تایلندی و درمانی را می توانید در سالن اسپا هتل تجربه کنید و یا به سالن بدنسازی رفته و برنامه ورزشی خود را دنبال کنید. استخر سرپوشیده، اتاق بخار و استخر آب گرم از دیگر امکانات هتل Elysium Istanbul می باشند. مرکز خرید جواهیر Cevahir Mall در فاصله 3.1 و مرکز خرید زورلو Zorlu Center استانبول در فاصله 9.3 کیلومتری هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز با فاصله 41 کیلومتری هتل قرار دارد.