هتل شروود دریمز ریزورت آنتالیا | sherwood dreams resort _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Bogazkent mevkii, Serik Belek Antalya, 07500 Boğazkent, Turkey
توضیحات:

در شهر زیبای آنتالیا و در فاصله 4 دقیقه پیاده روی از ساحل، هتل شروود دریمز آنتالیا (Sherwood Dreams Antalya)  قرار گرفته است که با قرارگیری در ساحل بلک و دارا بودن ساحل شنی اختصاصی، نزد گردشگران تور آنتالیا بسیار محبوب می باشد. هتل با امکاناتی نظیر 4 استخر روباز، سرسره های آبی، مرکز اسپا، حمام ترکی و سونا، اقامتی دلپذیر را برای شما رقم خواهد زد.

اتاق های مدرن هتل شروود دریمز آنتالیا (Sherwood Dreams Antalya) مجهز به سیستم تهویه هوا می باشند و دارای تلویزیون های ماهواره ای و مینی بار برای رفاه بیشتر مسافران هستند. تمامی اتاق ها دارای بالکنی با منظره باغ، کوه، استخر و یا دریای مدیترانه می باشند. از دیگر خدمات هتل می توان به 5 رستوران، 4 بار و کافه اشاره کرد. شما می توانید در رستوران های هتل شروود دریمز آنتالیا انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در فضای باز و یا سرپوشیده نوش جان کنید و یا به بارهای هتل بروید و انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را تهیه کنید. 

در طول سفر علاوه بر تفریح و سرگرمی های متنوع شما می توانید از خدمات ورزشی و سالن بدنسازی هتل شروود دریمز آنتالیا (Sherwood Dreams Antalya) نیز استفاده کنید و یا به زمین تنیس هتل بروید و با دوستانتان لحظات خوشی را ثبت کنید. هتل شامل یک مینی کلاب مخصوص کودکان 12 – 4 سال می باشد که بازی هایی از جمله نقاشی روی صورت، مینی دیسکو، زمین بازی و سرگرمی های متنوع دیگر را شامل می شود. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا، با همکاران ما در راه و رسم سفر در ارتباط باشید.