هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا | transatlantik _ kemer Hotel antalya

آنتالیا
angle-left
angle-right
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ ماساژ اینترنت در لابی کافه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده
تنیس
توضیحات:

هتل ترنس آتلانتیک

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا، Transatlantik Hotel & SPA، در منطقه ی گوینوک کمر بر فضایی به مساحت 38000 متر مربع ساخته شده است. فرودگاه آنتالیا در 45 کیلومتری این هتل 5 ستاره قرار دارد. هتل ترنس آتلانتیک برنامه ها ی تفریحی و فعالیت ها ی ورزشی زیادی را برای مهمانان خود تدارک دیده است.

می توانید در 8 کافه و 4 رستوران هتل ترنس آتلانتیک از صرف نوشیدنی ها و غذا های لذیذ لذت ببرید. در بدنسازی هتل ورزش کنید یا در مرکز آبگرم به استراحت بپردازید. هتل ترنس آتلانتیک مجهز به استخر های روباز و سرپوشیده است. خدمات اتاق به صورت 24 ساعته ارائه می شوند.

مجموعه ی هتل ترنس آتلانتیک به شکل بندرگاه کشتی طراحی شده است و به شما این حس را القا می کند که در حال گذراندن تعطیلات خود بر روی یک کشتی هستید.

اتاق های هتل ترنس آتلانتیک مجهز به تلویزیون ال ای دی، دسترسی به اینترنت، تهویه هوا ی مطبوع، مینی بار و بالکن هستند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها شامل سشوار می شود.

فاصله ی هتل ترنس آتلانتیک با مرکز آنتالیا 29 کیلومتر است.

 

سرگرمی در هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

علاوه بر نمایش های سرگرم کننده، هتل ترنس آتلانتیک هر هفته یک مهمانی استخر، یک مهمانی مجلل و یک شب ترکی را برای مهمانانش تدارک دیده است. در هتل و ساحل هتل، کارائوکه و ورزش های آبی برگزار می شوند. اجرا های موسیقی زنده، دارت، تنیس روی میز، تنیس، والیبال، استپ ایروبیک، ورزش صبحگاهی، پلی استیشن، دستگاه های بازی و بیلیارد از دیگر تسهیلات تفریحی در نظر گرفته شده برای شما هستند.

 

مرکز آبگرم هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

یک بدنسازی، 2 سونا، 2 حمام ترکی، سونا ی بخار، دوش شوک، جکوزی، 8 اتاق خدمات و یک استخر سرپوشیده در مرکز آبگرم هتل ترنس آتلانتیک قرار دارند. با استفاده از امکانات و خدمات این مرکز به ذهن و جسم خود آرامشی بی همتا ببخشید. استفاده از ماساژ ها، سرویس های حرفه ای حمام، خدمات مراقبتی پوست و بدن، و آرایشگاه دارا ی هزینه است.

 

کلوب کودکان هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

کلوب کودکان هتل ترنس آتلانتیک تفریحات متنوعی را برای مهمانان کوچک هتل ( 4 الی 12 ساله ) تدارک دیده است که علاوه بر سرگرم کردن، موارد زیادی را به آن ها آموزش می دهد. بهداشت چمن زمین بازی کودکان توسط وزارت بهداشت تایید شده است. کلوب کودکان هتل ترنس آتلانتیک برای کودکان مهمانی های تولد برگزار می کند. استفاده از ماشین و رادیو ی کودک شامل اضافه بها می شود. می توانید با پرداخت اضافه بها از سرویس پرستاری از کودک ( 15 الی 36 ماهه ) استفاده کنید.

 

 

غذا خوری در هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

انواع غذا های ترکی و بین المللی - از پاستا گرفته تا ساندویچ های سرد و تانتونی - را در رستوران های هتل ترنس آتلانتیک امتحان کنید. بوفه ی رژیمی و سرویس غذا های بدون گلوتن هتل برای مهمانانی در نظر گرفته شده است که به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند.

رستوران پسیفیک

رستوران پسیفیک صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. همچنین مهمانان می توانند از بوفه ی شبانه ی رستوران بهره ببرند ( 23:00 الی 05:00 ).

کافه قنادی

 این کافه بین ساعات 10:00 و 18:00 پاستا، کلوچه و نوشیدنی های گرم سرو می کند.

کافه آنکا بیچ اسنک

در کانسپت سفارشی این کافه دونر، گریل، فست فود، بستنی و نوشیدنی های متنوع سرو می شود.

کافه ترک

 قهوه ی ترک و چای این کافه را از دست ندهید. در کافه ترک سرویس قلیان ارائه می شود.

رستوران آتلانتیک ( سفارشی )

 این رستوران غذا های دریایی تازه و ایتالیایی سرو می کند. انجام رزرو لازم است.

دیگر کافه ها

 لابی ( 24 ساعته )، دِک ( قنادی )، ایندیانا اسنک ( استخر )، آنکا ( ساحل )، آنکا اسنک و آیسبِرگ ( شبانه )