هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا | sherwood breezes resort Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Kopak Cayı mevkii - Kundu, 07110 Lara, Turkey 
توضیحات:

هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا (Sherwood Breezes Resort Antalya) جزء هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل در منطقه لارا قرار گرفته و مساحتی در حدود 33 هزار متر مربع را در ساحل لارا اشغال کرده است. هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا تقریبا 14 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و 27 کیلومتر نیز تا مرکز شهر راه دارد. البته به درخواست مسافران تور آنتالیا برای آن ها خدمات ترانسفر انجام می شود و پارکینگ نیز به صورت رایگان در هتل ارائه شده است. این هتل در سال 2005 ساخته و در 2011 میلادی تعمیر و نوسازی شده است. با راه و رسم سفر همراه باشید تا دیدنی های آنتالیا را به شما معرفی کنیم. 

هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا مجموعا از 349 اتاق در 9 طبقه تشکیل شده که تردد مسافران در طبقات توسط 4 آسانسور به راحتی امکان پذیر است. اتاق های این هتل به صورت استاندارد 29 متری، خانوادگی متصل به هم، خانوادگی جونیور، استاندارد 46 متری، کینگ ریچارد، لیتل جان، ماریان و اتاق معلولین مورد انتخاب هستند. همه اتاق ها مجهز به بالکن، سیستم گرمایش مرکزی، تلفن با خط مستقیم، صندوق امانات رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار، آینه و مینی‌بار می باشند که البته مینی بار اتاق ها، آب و نوشابه است که روزانه به صورت رایگان شارژ می شوند.

هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا (Sherwood Breezes Resort Antalya) با 6 رستوران و چندین کافه از میهمانان خود پذیرایی می کند: رستوران وودلند که رستوران اصلی هتل است به صورت بوفه، صبحانه، نهار و شام سرو می کند. رستوران های آلاکارته نیز در هتل هستند که به ترتیب انواع غذاهای مدیترانه ای با رزرو قبلی، انواع غذاهای سنتی ترکی با رزرو قبلی و انواع غذاهای دریایی و سبزیجات را با رزرو قبلی سرو می کنند. یک رستوران 24 ساعته در هتل وجود دارد که با اسنک از میهمانان خود پذیرایی می کند. در رستوران های آلاکارته فقط یک روز در هفته به صورت رایگان و البته با رزرو قبلی صورت می گیرد.

در کافه لابی نیز 24 ساعته از نوشیدنی های متنوع محلی و بین المللی، آبمیوه، چای و کلوچه آن بهره مند شوید، کافه داخل لابی، کنار پارک آبی هتل، کنار استخر هتل، کافه های ساحلی هتل، کافه دیسکو و کافه پانوراما نیز جهت تفریحات عصرانه شما مناسب و مورد نظر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات ورزشی-تفریحی وسیع هتل از زمین تنیس، بسکتبال، مینی فوتبال، مینی گلف، دارت، والیبال ساحلی، باشگاه بدنسازی و ورزش های آبی تشکیل شده است و در طول روز ساعات و لحظات بسیار خوشی را برای شما رقم خواهند زد. البته نگران نباشید برای کودکان شما نیز برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده و برای آسایش شما در تفریح و استفاده از امکانات هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا (Sherwood Breezes Resort Antalya) ، خدمات نگهداری از کودک با هزینه اضافی ارائه شده است. هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا 5 استخر روباز و 2 استخر سرپوشیده دارد که از این میان 1 استخر مخصوص کودکان می‌باشد همچنین 160 متر ساحل اختصاصی شنی در اختیار مهمانان هتل می باشد.

برنامه های شبانه هتل شروود بیریزس ریزورت آنتالیا از دیسکوها که به صورت رایگان پذیرای میهمانان خود هستند گرفته تا اجرای نمایش و برنامه های مفرح و دیدنی، میهمانان را سرگرم می کنند.