هتل تایتانیک دیلاکس بلک آنتالیا | titanic deluxe belek _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سونا تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Kadriye Beldesi Üçkumtepesi Beşgöz Cad. 72/1, 07525 Belek, Turkey 
توضیحات:

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا Titanic Deluxe Antalya جزوء هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل در منطقه بلک قرار گرفته و در کنار رودخانه وانبوهی از جنگل های کاج فضایی به شدت دلچسب و حیرت انگیز پدید آورده است. هتل از امکانات منحصر به فردی برخوردار است و دارای ساحل اختصاصی می باشد که فاصله چندانی تا هتل ندارد. فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر با هتل فاصله دارد که به در خواست مسافران تور آنتالیا برای آن ها خدمات ترانسفر انجام می شود.

این هتل مجموعا دارای 600 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، بالکن خصوصی با منظره باغ ، مینی بار و میز کار می باشند. هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا Titanic Deluxe Antalya دارای چندین رستوران متنوع می باشد که از جمله غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی در آن سرو می شود و طعم بسیار خوشی را در ذهن شما به جا خواهد گذاشت.

امکانات تفریحی ورزشی هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا شامل 8 زمین تنیس، 3 زمین فوتبال با چمن است. پارک آبی، والیبال ساحلی، تنیس، بولینگ، بیلیارد، یوگا، زمین های بازی و رایانه ای از دیگر خدمات بسیار جذاب هتل هستند. برای کودکان نیز 4 سرسره آبی و باشگاه مخصوص کودکان ارائه داده شده که می توانید از آن ها بهره مند شوید. خدمات نگهداری از کودکان با هزینه اضافی امکان پذیر می باشد.

جهت رزرو تور و هتل در ترکیه و معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا با همکاران ما درراه و رسم سفر تماس حاصل بفرمایید.