هتل متروپولیتن استانبول | metropolitan Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور خشکشویی کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه)
آدرس: Taksim Caddesi Kocatepe Mahallesi No:89/91 Taksim Acıbadem Hastanesi Karşısı Beyoğlu, Beyoglu, 34437 İstanbul, Turkey
توضیحات:

هتل 4 ستاره متروپولیتن استانبول Metropolitan Istanbul در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد که با مترو موجود در این میدان می توانید به راحتی به تمام نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید.

از دیگر مناطق نزدیک به این هتل می توان خیابان استقلال و مرکز خرید نشان تاشی را نام برد و هتل Metropolitan انتخاب مناسبی برای مسافران تور استانبول می باشد که برای خرید به این شهر می روند. علاوه بر این مسافرانی که برای کار و تجارت به استانبول می روند نیز می توانند این هتل را انتخاب کنند چون دارای سالن اجتماعات مناسبی است که می توانند جلسات مهم کاری خود را در آنجا برگزار کنند.

هتل متروپولیتن استانبول دارای 86 اتاق با دکوراسیون مدرن می باشد که کف تمام اتاق ها موکت می باشد. از امکانات هتل Metropolitan Istanbul می توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی، کتری برقی، اینترنت و صندوق امانات اشاره کرد. مهمانان در هنگام ورود با اسنک و میوه پذیرایی می شوند و هرروز صبح می توانند از بوفه صبحانه هتل استفاده کنند.