هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک | i residence silom Hotel bangkok

بانکوک
angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی نت اینترنت در لابی کافه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها
استخر سرباز جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی
توضیحات:

هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک
در بین هتل های میان رده شهر بانکوک، هتل های معروفی وجود دارند که طبق بررسی ها و نظر سنجی های انجام شده در بین بهترین هتل ها هستند. یکی از این هتل ها هتل آی رزیدنس سیلوم
است که همه ساله میهمانان زیادی را جذب خود میکند.
موقعيت جغرافيايي این مجموعه بسیار عالی مي باشد و دسترسی شمارا بسیار راحت میکند.
هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک داراي 113 اتاق بوده که هرکدام امکانت خوبی را دارا میباشند.
اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک موجود ميباشد. رستوران اختصاصی هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را برای میهمانان عزیز تدارک دیده اند و میتوانید از انها لذت ببرید.
سالن كنفرانس، سونا، لابي، پارك كودكان، جكوزي، كافي شاپ، آژانس، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داري، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ، سرپوشيده، اينترنت در اتاق، گشت درون شهري و برون شهري،  نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رايگان فرودگاه، گيم نت، چايخانه سنتي، چايخانه در بام هتل، زمين تنيس بيليارد از امکانات رفاهی هتل آی رزیدنس سیلوم برای ما عزیزان است که به راحتی در اختیارتان است.
معماری این هتل بسیار زیبا انجام شده تا حس خوب خانه را به شما القا میکند.
آرامشی بی نظیر و به یادماندنی با اقامت در هتل آی رزیدنس سیلوم. این هتل بدون شک تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما عزیزان که علاقه مند به کشور تایلند هستید و یا قصد سفری کاری به آن را دارید رقم میزند!
پس پیشنهاد ما این است که چمدان هایتان را ببندید وبه پایتخت کشور لبخندها سفر کنید تا معنی واقعی سفر را بفهمید و ارامش ذهن و جسم را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید