هتل لومریدین پوکت | meridien Hotel phuket

پوکت
angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس اجاره دوچرخه بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
توضیحات:


هتل 5 ستاره لومریدین پوکت (Le Meridien Resort) واقع در منطقه کارون (Karon) در پوکت (تاینلد) میباشد. این هتل زیرمجموعه هتلهای زنجیره ای StarWoods hotels میباشد و به عنوان یکی از شیک ترین و گرانترین هتل های پوکت شناخته می شود. این هتل دارای 417 اتاق و 54 سوییت لوکس میباشد. فاصله این هتل تا ساحل پاتونگ در حدود 5 کیلومتر میباشد. 

این هتل که از وجود یک ساحل خصوصی و مناظر زیبای ساحلی بهره مند است، دارای استخر بزرگی در فضای باز، سالن ورزشی و 10 رستوران و کافه می باشد.تمام اتاق ها دارای مساحتی وسیع و مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت 37 اینچ، بالکن خصوصی و کف چوبی می باشند و سبکی تایلندی دارند. چای/قهوه ساز، وای فای رایگان و حوله از دیگر امکانات هر اتاق می باشد. 

اطراف این هتل را جنگل های وسیع گرمسیری احاطه کرده اند. این هتل حدود 5 کیلومتر با ساحل پرتحرک پاتونگ، 15 کیلومتر با زمین گلف، 20 کیلومتر با معبد چالونگ، محل شکار و زمین بازی پینت بال فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت هم 45 دقیقه با ماشین تا هتل فوق فاصله دارد. 

با وجود یک باشگاه پرورش اندام، زمین تنیس و اسکوآش، حفظ استیل ورزشی در این هتل کار بسیار ساده ای است. از دیگر مزایای آن، امکانات ورزش های آبی، نگهبان در و کلوپ کودکان می باشد. همه روزه باربیکیو در ساحل آماده و در دسترس است و غذاهایی از صید روز تهیه می شود. می توانید پیتزاهای لذیذ ایتالیایی را نیز در لافیاما سفارش دهید. یک رستوران ژاپنی و کافه ی ساحلی هم تدارک دیده شده است.