هتل رویال چولان کوالالامپور | royale chulan _ bukit bintang Hotel kuala lumpur

کوالالامپور
angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی
توضیحات:

مباهات به مهمان نوازی گرم و بی نظیر مالزیایی این هتل را جزو بهترین هتل های کوالالامپور کرده است. هتل رویال چولان در مرکز تجاری و مهم شهر واقع شده است. پایه طراحی و دکوراسیون آن با مبنای فرهنگ و معماری شرق آسیا به ویژه مالزی بنا شده است، که باعث شده مهمان ها بتوانند سفر به مالزی را با تمام وجود خود حس کنند.
این هتل شامل ۳۰۰ اتاق لوکس و ۱۰۲ سوئیت و آپارتمان با امکانات ویژه می باشد. در دکوراسیون اتاق ها از سرامیک، چوب های منبت و معرق کاری شده و کاشی های صنعتی استفاده شده که در نهایت محیطی لوکس و فوق العاده زیبا را برای شما مهیا کرده است. علاوه بر تمامی ویژگی ها قرار داشتن این هتل در خیابان لوکس و آرام در حین نزدیکی به مراکز توریستی و پر طرفدار از جمله پاویلیون آن را به انتخابی بی نظیر تبدیل کرده است. از امکانات هتل می توان به ورزشگاه مجهز سر پوشیده و آب گرم اشاره کرد. طراحی ویژه همراه با موقعیت استثنایی از ویژگی های یک هتل ۵ ستاره عالی با مهمان نوازی آسیایی گرم به شمار می رود. در طول خدمت گذاری به مهمان ها در این هتل، هتل رویال چولان کوالالامپور خود را به عنوان بهترین انتخاب در کوالالامپور اثبات کرده است. این هتل یکی از بهترین انتخابها در کوالالامپور و تور مالزی است.

بنایی لوکس و مجلل است که در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و مهمان نوازی مالزیایی فوق العاده ای دارد. استخر فضای باز به همراه تخت های آفتابگیری برای آن فراهم شده و برج های دوقلوی Petronas درست در مقابل هتل قرار گرفته اند. سالن ژیمناستیک، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز در هتل فراهم است. این هتل با قرار گرفتن در منطقه ی مثلث طلایی کوالالامپور، کمتر از 1 کیلومتر با مرکز تجاری Pavilion، Bukit Bintang و مرکز همایش های کوالالامپور فاصله دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور در فاصله ی 45 دقیقه ای مستقر شده است. اتاق ها با سایه روشن های زیبایی از رنگ های طبیعی تزئین شده اند و با سیستم تهوی هوا، مبلمان کلاسیک اروپایی، تلویزیون صفحه تخت و حمامی با تمام امکانات مجهز شده است. می توانید روزهای خود را با صبحانه ی سلف سرویس مفصلی در کافه Warisan آغاز کنید. سایر گزینه های غذایی عبارتند از غذاهای خاص چینی در رستوران Tai Ping، غذاهای لذیذ فرانسوی در رستوران L'Heritage و غذاهای اصیل تایلندی در Bunga Emas.انواع ماساژهای درمانی و سونا نیز در سالن Telega Bunga ارائه می شوند. مرکز تجاری و سرویس دربان نیز در دسترس می باشد.