هتل ناز سیتی استانبول | naz city Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده سونا
آدرس: Kocatepe Mah. Irmak Cad. No:44 46 Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
توضیحات:

در منطقه تکسیم شهر استانبول، هتل زیبای ناز سیتی استانبول Naz City Istanbul با ارائه رستوران، بار و اینترنت رایگان میزبان مسافران تور استانبول می باشد. همچنین هتل دارای مرکز اسپا و استخر سرپوشیده نیز می باشد. 

شما می توانید در طول سفر خود به استانبول انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی را در رستوران هتل نوش جان کنید و در صورت تمایل با سرویس شاتل رایگان هتل به تکسیم، عثمان بی، بیمارستان Acibadem،  مرکز نمایشگاهی Lutfi Kirdar International Congress and Exhibition Center بروید. اتاق های هتل ناز سیتی استانبول Naz City Istanbul دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا می باشند. در برخی از سوئیت های هتل فضای نشیمن برای استراحت بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده در نظر گرفته شده است. همچنین شما می توانید از لوازم بهداشتی و سشوار که در حمام اتاق ها قرار گرفته است استفاده کنید. 

مرکز اسپا پاشا، خدماتی همچون حمام ترکی، سونا و اتاق بخار را ارائه می دهد. استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هتل با جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات نیز برای رفاه بیشتر میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل Naz City Istanbul در فاصله 0.8 مایلی از منطقه محبوب نیشان تاشی و 3.7 مایلی از سلطان احمد قرار گرفته است. نزدیکترین فرودگاه به هتل نیز فرودگاه بین المللی آتاتورک می باشد که 12.4 مایل از هتل فاصله دارد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما در راه و رسم سفر در ارتباط باشید.