هتل فیرمونت کوازار استانبول | fairmont quasar Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران ورود حیوانات آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
آدرس: Büyükdere Caddesi No:76 Mecidiyeköy Şişli, Sisli, 34394 İstanbul, Turkey

توضیحات:

هتل فیرمونت کوازار استانبول Fairmont Quasar Istanbul که در مرکز شیشلی استانبول قرار دارد، تنها یک پیاده روی 10 دقیقه ای تا ایستگاه مترو شیشلی و دسترسی مستقیم به میدان تکسیم فاصله دارد.

اتاق های هتل Fairmont Quasar Istanbul دارای چشم انداز زیبایی رو به شهر پر جنب و جوش استانبول می باشند و دکوراسیون اتاق ها به سبک مدرن و امروزی می باشد و بیشتر از رنگ های روشن در آن استفاده شده تا آرامش بیشتری را به مهمانان هتل فیرمونت کوازار استانبول منتقل کند. پنجره ها به صورت دو جداره می باشد و اتاق ها عایق صوتی می باشند تا بتوانند مکان مناسبی برای استراحت مسافران محترم بعد از گشت و گذار در شهر را فراهم آورند. 

از امکانات رفاهی اتاق ها می توان به وای فای رایگان، تلویزیون، صندلی راحتی و میز، حمام اختصاصی با وان و دوش، مینی بار، صندوق امانات، اتو، سشوار و ... اشاره کرد.

از ویژگی های هتل فیرمونت کوازار استانبول که شاید برای خیلی ها مهم باشد این است که حیوان خانگی شما اجازه ورود به این هتل 5 ستاره را دارد. بر خلاف خیلی از هتل ها، هتل فیرمونت کوازار Fairmont Quasar اجازه ورود حیوانات خانگی را می دهد و البته این ویژگی شامل هزینه ای جداگانه خواهد شد. 

از امکانات رفاهی هتل Fairmont Quasar Istanbul می توان به استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، جکوزی و مرکز اسپا اشاره کرد. یکی از جذاب ترین قسمت ها که بعد از یک روز گشت و گذار در مراکز خرید استانبول واقعاً نیاز آن احساس می شود، ماساژ می باشد که در سالن ماساژ هتل می توانید انواع ماساژ، پا، کمر، گردن و .. را تجربه کنید و بدن خود را برای یک روز گردش دیگر آماده کنید.

نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول است که در فاصله 20 کیلومتری از هتل قرار دارد.